loading...
دانلود نود
Hadi بازدید : 274 پنجشنبه 13 شهریور 1393 نظرات (0)

LINE برنامه ارتباطی جدید است که به شما اجازه می دهد تا به طور نا محدود تماس های صوتی و ارسال پیام رایگان داشته باشید.

در هر زمان و هر کجا که شما هستند، در 24 ساعت شبانه روز است!

LINE دارای بیش از 120 میلیون کاربر در سراسر جهان و در بیش از 230 کشور جهان مورد استفاده قرار می گیرد!

( در نسخه جدید تماس تصویری اضافه شده است. )

دانلود برنامه لاین ( line ) برای همه ی سیستم عامل ها و ویندوز
Hadi بازدید : 116 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار های مختلفی برای ایجاد کتاب های الکترونیکی وجود دارند که نرم افزار Anthemion Software Jutoh یکی از برترین نرم افزار ها در زمینه ایبوک سازی است. با این نرم افزار ساخت کتاب الکترونیکی شما می توانید کتاب های الکترونیکی خود را طراحی و با هر فرمت دلخواه از آنها خروجی بگیرید و منتشر سازید. این برنامه کاربردی به شما این امکان را می دهد تا علاوه بر متن از فایل های گرافیکی همچون عکس ها نیز در کتاب های خود نیز استفاده کنید.برنامه ساخت کتاب الکترونیکی Anthemion Software Jutoh دارای یک بانک گرافیکی جامع و بسیار زیبا از طرح جلد ها می باشد و به شما این امکان را خواهد داد تا جلد کتاب های خود را به صورت خصوصی سازی شده درآورید و طراحی و ارایه دهید.

 

Hadi بازدید : 320 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار BurnAware FREE 7.0 محصول کمپانی BurnAware Technologies، برنامه ای فوق العاده زیبا و ساده با ابزارهایی که نیاز کاربران را شناخته و در آن گنجانده است ، با استفاده از این برنامه شما میتوانید به راحتی آلبوم آهنگ و سی دی MP3 خود را بسازید، همچنین ایجاد DVD و فیلم های دی وی دی، فایل های ISO و تصاویر Cue، پاک کردن و یا فرمت دیسک های با قابلیت دوباره نویسی و کپی CD یا DVD به فایل ایمیج ISO از قابلیت های این نرم افزار میباشد. امکان رایت به طور همزمان در چندین درایور را دارد و می تواند به آسانی دیسک شما را Bootable رایت نماید. قابلیت Erase ، رایت Image ، قابلیت ساخت Audio & Jukebox Disk و امکانات متعدد دیگری را نیز در بر دارد.

 

Hadi بازدید : 118 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

ES-Computing EditPlus نرم افزاری رایگان برای ویراش فایل های متنی و انواع فایل های کد اصلی (Source Code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای ++Notepad ویندوز است. توسط این نرم افزار کاربر میتواند انواع فایل های زبان های برنامه نویسی نظیر , C++, Java, C#, XML, HTML, PHP, Javascript, RC resource file, makefile, ASCII art file (extension .nfo, doxygen, ini file, batch file, ASP, VB/VBS source files, SQL, Objective-C, CSS, Pascal, Perl, Python and Lua را مشاهده و ویرایش نماید و نرم افزار با پشتیبانی از زبان و syntax این زبان های نامبرده شده به راحتی میتواند به جدا ساختن جملات و نمایش بخش های مختلف دستورات با رنگ های مختلف اقدام کند. قابلیت باز نمودن چندین فایل به صورت همزمان درون یک پنجره یا tab-browsering نیز از امکانات مهم نرم افزار محسوب می شود.. امکانات این برنامه عبارت از مشخص نمودن Syntax ها ، تفکیک و قالب بندی کدها ، تکمیل خودکار کدها ، ویرایش همزمان چند فایل ، Drag & Drop متون ، قابلیت جستجوی کامل و … می باشد. همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماکروها را نیز دارا می باشد. قابلیت جالب دیگر نرم افزار امکان پرینت گرفتن از صفحات کد زبان های برنامه نویسی به همان صورت مشخص بودن بخش های مختلف کد با رنگ های مختلف می باشد که کمتر نرم افزار دارای این قابلیت می باشد.

 

EditPlus.Cover ویرایش فایل HTML با ES Computing EditPlus 3.70.665

Hadi بازدید : 122 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

IM-Magic Partition Resizer نرم افزاری بسیار کاربردی و مهم برای تغییر حجم پارتیشن ها می باشد. همانطور که می دانید پارتیشن بندی هارد دیسک به صورت معمول نیازمند فرمت ساختن کل یا بخشی از هارد دیسک و تغییر ویندوز و در نتیجه از دست رفتن اطلاعات خواهد شد ولی نرم افزارهایی وجود دارد که میتواند بدون فرمت هارد دیسک و تغییر ویندوز این فرایند را به صورت امن و بدون از دست رفتن اطلاعات برایتان انجام دهند. IM-Magic Partition Resizer نرم افزاری رایگان و قدرتمند و امن در این زمینه است که میتواند حجم پارتیشن های هارد دیسک را برای کاربر تغییر دهد. قابلیت Shrink و Extend یعنی کار میتواند با کاهش حجم یک یا چند پارتیشن و ایجاد فضای خالی ، فضای به وجود آمده را به پارتیشن دیگری اختصاص دهد و اینگونه حجم پارتیشن ها را تغییر دهد. این فرایند بسیار ساده است و با گرفتن حجم از پارتیشنی که دارای فضای خالی زیادی است و اختصاص آن به پارتیشن کم حجم میتوانید نسبت به مدیریت پارتیشن ها اقدام نمایید. برای ایجاد تغییرات پس از انجام فرایندها کافی است صبور باشید و با ریستارت ویندوز تغییرات را مشاهده کنید.

 

Partition.Resizer.Cover تغییر اندازه پارتیشن ها با IM Magic Partition Resizer 2.1.0

Hadi بازدید : 123 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

شاید شما هم به دنبال نرم افزار ویرایشگری باشید که به کمک آن به راحتی بتوانید صفحات وب را طراحی نمایید و هم این که از ویژگی های متعددی برخوردار باشد. Blumentals HTMLPad ابزاری قدرتمند جهت طراحی سایت محصول Blumentals شرکت می باشد. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که صفحات وب مورد نظرتان را به دلخواه طراحی کنید و یا آنها را ویرایش نموده و تغییراتی را به دلخواه در آنها ایجاد نمایید. رابط کاربری HTMLPad بسیار ساده و قدرتمند طراحی شده است. سرعت اجرای نرم افزار نیز بالا بوده و امکانات انعطاف پذیر و قدرتمندی برای ساخت و ویرایش کدهای HTML, XHTML, CSS و جاوا اسکریپت را در خود جای داده است. بر طبق ادعای سازندگان این نرم افزار هزاران طراح وب حرفه ای در ۵۰ کشور دنیا از این نرم افزار برای کدنویسی صفحات وب استفاده می کنند.

 

Blumentals HTMLPad 12.3.0.151 نرم افزار کد نویسی HTML با Blumentals HTMLPad 12.3.0.151

Hadi بازدید : 123 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

CSS که مخفف Cascading Style Sheets می باشد. اگر چه برای کد نویسی صفحات Web از Html استفاده می کنیم ولی در انجام عملیات کنترلی روی قالب بندی ها مشکلات فراوانی در این زبان وجود دارد که باعث ناکارآمدی آن می گردد و اینجاست که قالب بندی آبشاری یا CSS به کمک Html می آید تا ایجاد قالب بندی های حرفه ای به راحتی بیشتری انجام شود.Blumentals Rapid CSS Editor ابزاری بسیار مناسب و کارا که قدرت برنامه نویسان CSS را می تواند نمابان سازد. شما در این نرم افزار میتوانید به صورت دستی کد CSS بنویسید و یا اجازه بدهید تا ویراشگر به شما در تکمیل کد ها کمک کند .نکته ای بسیار مهم در مورد این ابزار نمایش آنی کدهای نوشته شده از سوی طراح است ، کمتر نرم افزاری پیدا می شود که چنین قابلیتی داشته باشد ، یعنی بتواند به صورت لحظه به لحظه کدهای CSS را به تصویر بکشد.

 

Blumentals Rapid CSS Editor 12.3.0.151 نرم افزار کد نویسی CSS با Blumentals Rapid CSS Editor 12.3.0.151

Hadi بازدید : 307 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

SuperRam نرم افزاری است که با آزاد سازی فضاهایی از حافظه RAM که بیهوده اشغال شده اند، سرعت عملکرد سیستم تان را افزایش می دهد. بهینه سازی حافظه RAM باعث می شود که سیستم تان با سرعت ثابت و بالایی کار کند و حافظه پر نشود. کاربرد بسیار آسان، سازگاری با تمام نسخه های مایکروسافت ویندوز و آزادسازی خودکار حافظه به صورت زنده (ream-time) از ویژگی های برتر این نرم افزار می باشد. با این نرم افزار، سیستم شما با سرعتی بیشتر از قبل عمل خواهد کرد.

 

PGWARE SuperRam 6.6.9.2014 نرم افزار افزایش کارایی رم PGWARE SuperRam 6.6.9.2014

Hadi بازدید : 112 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

FBackup نرم افزاری قدرتمند و رایگان می باشد که به وسیله آن کاربران قادر خواهند بود تا از اطلاعات مختلف خود فایل های پشتیبان تهیه نمایند تا در صورت از دست دادن اطلاعات با بازیابی آن ها اطلاعات خود را مجددا به دست آورند. این نرم افزار از ابزارهای مختلفی برای کمک به کاربران در این زمینه استفاده می کنند و بدین شکل کاربران مختلف قادر خواهند بود تا اطلاعات خود را مجددا بعد از نابودی در اختیار داشته باشند.

 

FBackup 5.0.483 نرم افزار پشتیبان گیری سریع فایل ها FBackup 5.0.483

Hadi بازدید : 120 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (0)

از Moborobo می توان به یک نرم افزار ساده و قدرتمند مدیریت گوشی های هوشمند ( iOS و اندروید ) نام برد.نرم افزار Moborobo به شما امکان مدیریت آسان گوشی مانند ارسال و دریافت پیامک از طریق رایانه ، به روز رسانی برنامه ها ، تصاویر پس زمینه و پوسته ها و همگام سازی چند رسانه ای فایل ها بین دستگاه اندروید و PC و … را توسط این برنامه انجام دهید. همچنین قابلیت مدیریت سنتی فایل های چند رسانه ای و تهیه نسخه های پشتیبان و بازیابی آنها را در اختیار کاربرانش قرار میدهد.

 

Moborobo 2.1.6.107 نرم افزار مدیریت هوشمند موبایل Moborobo 2.1.6.107

Hadi بازدید : 108 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (0)

GiliSoft Movie DVD Creator نرم افزاری بسیار عالی و ساده برای رایت انواع فایل های ویدیویی بر روی DVD به صورت Video Dvd و قابل پخش برروی انواع دستگاه های پخش می باشد. این نرم افزار ضمن اینکه با قدرت و سرعت بالا انواع فایل های ویدیویی را برروی لوح های فشرده نظیر DVD–۵ and DVD–۹; DVD-R, DVD+R, DVD-RW, DVD+RW, DVD+R DL, DVD-R DL, DVD-RAM رایت می نماید ، ابزارهای کاملی جهت ویرایش فایل های ویدیویی قبل از رایت نظیر : بریدن قسمت های دلخواه ، بریدن گوشه های مورد نظر ، تنظیم روشنایی و کنتراست فیلم و قرار دادن افکت برروی آنها و قرار دادن زیرنویس و واترمارک برروی فایل های ویدیویی را دارا می باشد. همچنین نرم افزار میتواند برای دی وی دی ها قالب های زیبا طراحی کند تا هنگام نمایش در دستگاه های پخش از نظر گرافیکی زیبا جلوه کنند. نرم افزار دارای قالب های آماده زیبا و قابل ویرایش می باشد که کاربر میتواند با انتخاب موزیک و قرار دادن متن های دلخواه نسبت به شخصی سازی قالب ها اقدام کند. در انتها لازم به ذکر است نرم افزار از فرمت های معمول و HD ویدیو ها پشتیبانی میکند. AVI, MP4, MPG, MPEG, 3GP, WMV, ASF, RM, RMVB, DAT and MOV. و فرمت های HD نظیر : MTS, M2TS(AVCHD H.264), TS(MPEG-2), HD MKV(H.264, MPEG-2 HD), HD WMV(VC-1), and HD MOV(H.264, MPEG-4).

 

GiliSoft Movie DVD Creator 5.8.0 نرم افزار رایت سریع فیلم ها GiliSoft Movie DVD Creator 5.8.0

Hadi بازدید : 346 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (0)

هر بار استفاده از سیستم باعث می‌شود تا مقداری اطلاعات اضافی و بدون کاربرد مانند Cache مرورگر‌ها و فایل‌های موقتی (Temporary) در کامپیوتر باقی بمانند و باعث کندی سیستم می‌شوند ، اگر می خواهید از کند شدن سیستم خود جلوگیری کنید تا همیشه با سرعت کامل کار کند، ولی ابزار مناسبی برای بهینه سازی آن ندارید، می توانید از نرم افزار رایگان و خوب PrivaZer استفاده کنید.PrivaZer یک نرم افزار است که با سرعت بالا به شناسایی و حذف این فایل ها از روی سیستم شما می پردازد . این برنامه قادر است تا تمامی فایل‌های اضافی و بدون کاربرد را در سیستم جستجو کرده و آن‌ها را به صورت مطمئن حذف کند و از کند شدن ویندوز و برنامه‌ها جلوگیری کند.

 

PrivaZer 2.21 نرم افزار حذف فایل های اضافه PrivaZer 2.21

Hadi بازدید : 105 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

مطمئناً شما هم جزء کسانی هستید که شاید دلتان بخواهد آندروید را بر روی لپ تاپ یا PC خود تست کنید! اگر دوست دارید نرم افزارهای اندرویدی را به طور مستقیم بر روی کامپیوتر خود نصب کنید و بدون نیاز به گوشی اندرویدی آن ها را تست کنید BlueStacks نرم افزاری فوق العاده برای این کار است .به این ترتیب شما قبل از نصب برنامه یا بازی مورد نظرتان در موبایل، می توانید آن را در کامپیوتر خود اجرا کنید و ببینید آیا همان برنامه مورد نظر شما هست یا خیر. این نکته را به فراموش نکنید که این برنامه همچنان در فازهای اولیه آزمایشی می‌باشد در نتیجه ممکن است در حین کار با آن مشکلاتی وجود داشته باشد.

 

BlueStacks App Player v0.8.12 Build 3119 Beta 1 نرم افزار اجرای برنامه های اندروید روی ویندوز BlueStacks App Player v0.8.12 Build 3119 Beta 1

Hadi بازدید : 178 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

تهیه بک آپ از اطلاعات و درایوهای سیستم یکی از امن ترین روش های محافظت از فایل ها می باشد که با نرم افزار R-Drive Image می توانید از دیسک های مختلف خود نسخه پشتیبان به صورت ایمیج های فشرده تهیه کنید . می توانید از ویندوز خود نیز نسخه ی پشتیبان بگیرید که این پشتیبان ها می توانند از طریق بوت نیز بازیابی شوند . با تنظیم برنامه قادر به گرفتن بک آپ به صورت روزانه و یا هفتگی هستید که به صورت خودکار صورت بگیرد . ایمیج های گرفته شده می توانند در فرمت های فشرده مانند زیپ باشند . قابلیت های دیگری همچون رایت مستقیم برروی CD و DVD ، پشتیبان گیری از مجموعه ای از فایل ، سرعت ۲۰۰% بالاتر نسبت به بک آپ گیر خود ویندوز ، نوشتن به پارتیشن های NTFS و … نیز از سایر ویژگی های این نرم افزار قدرتمند می باشند .

 

R Drive Image v5 2 نرم افزار تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات R Drive Image v5 2

درباره ما
پیام مدیر وبلاگ به بازدید کنندگان بسیار محترم به وبلاگ خودتون خوش امدید اگر می خواهید از همه امکانات استفاده کنید عضو شوید با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 398
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 93
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 352
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,642
  • بازدید ماه : 6,266
  • بازدید سال : 46,150
  • بازدید کلی : 316,518