loading...
دانلود نود
Hadi بازدید : 6862 دوشنبه 16 فروردین 1395 نظرات (0)

Doodle Jump یکی از پرطرفدارترین، اعتیاداورترین و هیجان برانگیزترین بازی های تفریحی و کلاسیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دریافت بیش از 50 میلیون بار از مارکت اندروید در صدر بازی های برتر اندرویدی قرار دارد و دارای امتیاز 4.0 از 5.0 می باشد که امروز قصد معرفی آن را داریم! اگر بخواهیم توضیحاتی در مورد بازی اراوه دهیم بهتر است اینگونه آغاز کنیم که خلاصه ی تمام ایده آل های یک بازی کوچک در بازی دودل جامپ جمع اوری گردیده و آن ایده آل چیزی جز بازی کردن با یک دست در زمان بیکاری نیست! در این بازی شما نقش یک موجود عجیب و غریب با نام دودل را بازی می کنید که راهش را با پرش بر روی سکوی های بی پایانی به سمت بالا ادامه می دهد! می توانید اسمارت فون خودتان را به چپ و راست خم کنید تا موجودتان بر روی هوا به این طرف و آن طرف برود و اگر از یک طرف صفحه نمایش به بیرون بروید از طرف دیگر به داخل می آید. همچنین می توانید بر روی صفحه بزنید تا موجودتان شلیک هم بکند! زمین عمودی پیش روی شما پر است از اشیائی که به شما کمک کنند و یا اینکه شما را از رفتن و صعود به بالا باز دارند! فنرهای موجود بر روی بعضی از سکوها موجب می شوند تا 3 برابر اندازه ی معمول بپرید! هرچه که به بالاتر بروید سکوهایی که تکان می خورند یا سکوهای شکننده و همینطور موجودات دیگر که دشمن شما هستند بیشتر می شوند و هیجان بیش از پیش می گردد! در واقع از امتیاز بیست هزار به بعد است که این بازی بسیار زیباتر و مهیج تر می شود!

بقیه توضیحات در ادامه مطلب

Hadi بازدید : 984 چهارشنبه 28 بهمن 1394 نظرات (0)

Piano Talis 2 نسخه ی دوم بازی فوق العاده زیبا ,متفاوت و پرطرفدار سمفونی کاشی ها از استودیوی  clean master game

برای اندروید است ! شاید باور نکنید که این بازی تا به امروز بیش از صد میلیون بار از مارکت بزرگ گوگل دانلود شده است !

بله درست شنیدید صد میلیون بار  و توانسته امتیاز 4.7 از 5 را بدست بیاورد که این امتیاز تحت هیچ شرایط اتفاقی 

بدست نخواهد آمد. این بازی پیشنهاد ویژه سایت دانلود نود برای شما بازدید کنندگان است

برخی توضیحات دیگر در ادامه مطلب

نسخه مود شده اضافه شد 

اپدیت 21 بهمن ماه اضافه شد

Hadi بازدید : 170 سه شنبه 05 آبان 1394 نظرات (0)

Magic Flute: Puzzle Adventure V1.0.2 Full – بازی خارق العاده فلوت جادویی اندروید همراه دیتا

امتیاز 5.0 از 5.0 و قیمت 1.99 دلار در پلی استور – رایگان برای شما

100% تست شده با اجرای آفلاین و بدون نیاز به اینت

Magic Flute: Puzzle Adventure بازی جدید و فوق العاده زیبا و دوست داشتنی در سبک بازی های مومنت از استودیوی بازیسازی LabLike برای اندروید است که ساعت ها قبل نسخه اول ان با قیمت 1.99 دلار در پلی استور عرضه گردید و مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران سریعا ان را حضور شما دوستداران بازی های خاص اندرویدی معرفی نماییم ؛ البته قبل از معرفی بازی ابتدا ان را برروی دو دستگاه اس فور و جی تری تست کردیم و خوشبختانه بدون هیچ مشکلی و براحتی اجرا شد! بگذارید ابتدا توضیحات سازنده در گوگل پلی را عینا بیان کنیم : “وارد مقر پادشاهی ملکه شب شوید و سفر ماجراجویی خود را در سرزمینی پر از جادو و راز با شاهزاده Tamino شروع کنید! قدم های خود را عاقلانه بر دارید، راه خود را بسازید و از تله هایی که بر سر راه شما قرار میگیرد دوری کنید! ممکن است بر سر راه خود با بلاها و موجودات خطرناکه روبرو شوید اما نا امید نشوید زیرا شما استاد این مسیر هستید! شما باید 32 سطح واقعا مهیج را برای کمک به Tamino پشت سر بگذارید تا در نهایت به زیبایی خودش برسد و …” Magic Flute: Puzzle Adventure دارای سبک و سیاق بازی معروف Monument Valley هست که بدون شک طراحی منحصر به فرد و موسیقی فوق العاده اش شما را مجذوب خودش خواهد نمود


ادامه توضیحات در ادامه مطلب

Hadi بازدید : 184 جمعه 14 شهریور 1393 نظرات (0)

High Noon 2 بازی بسیار زیبا با گرافیک اچ دی سه بعدی در سبک بازی های تفنگی و تیراندازی برای سیستم عامل اندروید می باشد .در این بازی شخصی به نام جک که یک هفت تیرکش ماهر است برای برپایی عدالت در دنیایی وحشی و غارتگر تمامی سعی و تلاش خود را می کند و به شکار دزدان و متجاوزان شهر خود می رود و آنها را به چنگال قانون می دهد .با از بین بردن رقیبان انواع پاداش های مختلف و پول به شما داده می شود که با آن ها می توانید سلاح های جدید را باز کنید، آیتم های جادویی را از آن خود گردانید و حتی به سفارشی سازی شخصیت بازی مشغول شوید و آن را مطابق با سلیقه ی خود شخصی سازی کنید!لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Hadi بازدید : 175 جمعه 14 شهریور 1393 نظرات (0)

Space Heads یا بازی سر های فضایی یک بازی با سبک جدید برای دستگاه های آندروید می باشد. خلبان خود را انتخاب کنید و مأموریت‌های پیچیده و هیجان‌انگیز را انجام دهید. با استفاده از سفینه فضایی خود از میان از تونل‌هایی پر از جواهرات، آیتم‌های مختلف و موانع خطرناک پرواز کنید. از ویژگی های این بازی میتوان به تجربه ماموریت های چالش بر انگیز ، مجهز سازی سفیه تان در طول مراحل مختلف ، از بازی خود فیلم بگیرید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید و … اشاره کرد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Hadi بازدید : 146 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

کهکشان تسخیر شده است ، به طوری که تا به اکنون این فاجعه پیش نیامده بود ! در بازی Galcon Fusion شما بایستی تمام تلاش خود را به کار برده و با ارسال swarms سیاره دشمنان را نابود کرده و آن ها را شکست دهید . با نابود کردن دشمنان جهان را از آن خود کنید !این بازی دارای محیط چند لمسی یک بازی عالی ست که می تواند در آن واحد با چند نفر بازی کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Galcon Fusion v1.0.16.1 بازی استراتژیکی فضایی Galcon Fusion v1.0.16.1 – اندروید

Hadi بازدید : 145 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

Hill Motor Racing یک بازی موتورسواری عالی برای آندروید است .در این بازی شما باید با قوانین فیزیک و نیوتون آشنا باشید ! شما در این بازی اتومبیل را در مسیر هموار و پر پیچ و خمی که در انتظارتان است سالم به مقصد برسانید و کوچکترین حرکت اضافی متناقض با علم فیزیک باعث واژگون شدن شما خواهد شد . شما همچنین می توانید هنگام بازی سکه های طلا را جمع آوری کنید تا بتوانید موتور خود را مجهز و به روز کنید یا موتورهای بهتر و جدیدتر بخرید.بعد از باختن در بازی شما می توانید امتیاز خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Hill Motor Racing v1.7 نرم افزار موتور سواری Hill Motor Racing v1.7 – اندروید

Hadi بازدید : 351 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)

Monsterthon یک بازی پرهیجان با هدفی ساده می باشد. در این بازی ۳۰ مرحله مختلف با طراحی های جذاب پیش روی شما قرار دارد و شما برای بدست آوردن عنوان رئیس هیولاها و کسب بیشترین امتیاز، باید هر چیزی که در راهتان قراردارد نابود کنید. از تمام توانایی های خود برای تخریب شهر استفاده نمایید . لازم به ذکر است که اگر می خواهید که به عنوان پادشاه هیولاها باشید ، باید تمام تلاش خود را به کار برده و امتیازات متعددی را کسب کنید . در این ورژن پول بینهایت است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۳.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

Hadi بازدید : 308 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)

Call of warships: World duty Battleship بازی در سبک جنگی هست که از گرافیک خوبی نیز برخوردار می باشد. به قرن بیستم ، جایی که کشتی ها و ناوگان های دشمن حضور دارند بازگردید ! فرماندهی نیروهای خود را بر عهده گرفته و کشتی های حریف را از بین ببرید . ناوگان های نظامی خود را آماده جنگ نموده و ناوگان های دشمن را برای همیشه نابود کنید . ماموریت هایی که در این بازی برر عهده شما است, نابودی و پاکسازی منطقه دریایی شما است و باید علاوه بر مبارزه با دشمنان با دریا خشن نیز مبارزه کنید و کنترل جنگ را به دست گیرید و از گرافیک واقع گرایانه و منحصر به فرد بازی نیز لذت ببرید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Hadi بازدید : 123 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

الکس مورفی یک شوهر موفق و یک پدر دلسوز می باشد. در سال ۲۰۲۸ در دیترویت در حین انجام وظیفه الکس مورفی به شدت زخمی می شود. شرکت OmniCorp قصد دارد پروژه را به اسم پروژه پلیس آهنی عملی کند. حال شما هم بخشی از این پروژه می باشید. RoboCop یک بازی فوق العاده زیبا با گرافیک اچ دی در سبک بازی اکشن محصول استودیوی بازی سازی Glu می باشد که بر اساس فیلمی با همین نام طراحی و منتشر گردیده است و با کلاهبرداران، دشمنان و خلافکاران مبارزه نمایید و قانون را در سطح شهر به اجرا در آورید. شما قابلیت های زیادی در هنگام بازی با ROBOCOP دارید. امکان ارتقا اسلحه ها، فناوری ها و لباس های محافظ در این بازی در اختیار شما قرار می گیرد، اما قبل از آن باید امتیازات خود را افزایش داده باشید. برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Hadi بازدید : 127 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

آیا شما یک ماجراجوی واقعی هستید؟ پس به هیچ وجه این بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز را از دست ندهید! شما باید به جمع آوری آثار باستانی بپردازید و ماموریت هایی که به شما داده می شود را در کم ترین زمان ممکن آن را به پایان برسانید. پس از اتمام هر مرحله می توانید برای امنیت خود وسایلی که برای محافظت نیاز دارید خریداری کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Hadi بازدید : 347 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

شهر باشکوه ما توسط هیولاهای وحشتناک و جانوران وحشی غارت شده است . اکنون شما تنها کسی هستید که می توانید این موجودات وحشی را از بین برده و آرامش را مجددا به شهر بازگردانید . Adventure Town یک بازی در سبک مدیریتی دهکده برای سیستم عامل اندروید است. خود را برای یک جنگ تمام عیار بین خیر و شر آماده کنید. گرافیک بازی به صورت انیمیشنی است و شخصیت های بازی به صورت بامزه ای و طنز آمیزی طراحی شده اند. همچنین محیط های تاریکی مثل مکان های حاوی آب مذاب بخوبی طراحی شده اند. توجه داشته باشید که در طول مراحل امتیازات متعددی به شما داده می شود . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Hadi بازدید : 119 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)

همانطور که از اسم بازی پیدا است این بازی یکی از بهترین بازی پنالتی زنی برای شما است ! در بازی Final Kick: The best penalty shootout تصور کنید در فینال جام جهانی بازی می کنید، از لحظات هیجان انگیز ضربات پنالتی لذت ببرید.بازی در ۲ نوع انلاین و افلاین هست ، در هر ۲ حالت شما یک تیم با ۶ بازیکن و ۱ دروازبان برای پنالتی زنی میسازید . علاوه بر این ها میتوانید حرکات مخصوص نیز برای بازیکنان خود تهیه کنید که حتی ان ها نیز قابل ارتقا هستند. در مقابل قدرتمندترین تیم ها بازی کنید، گل های زیبا بزنید و به عنوان دروازه بان، دروازه را با واکنش های خارق العاده نجات دهید.برای اجرای این بازی به iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

Final Kick The best penalty shootout بازی ضربات پنالتی Final Kick: The best penalty shootout 1.0.2 – آیفون

Hadi بازدید : 130 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

Help Me Fly بازی فکری ساده اما چالش برانگیزیست که شما را برای ساعاتی سرگرم خواهد کرد. هواپیمای Joe از کار افتاده است و این شمایید که باید با راهنمایی او در گذراندن ۶۰ مرحله تست هوش کمک کنید تا پرواز کند. قطعات روی بُرد را بچینید تا هواپیما به باتری وصل شود. اگر تمایل دارید که هدایت یک هواپیما را در دست بگیرید و آن را از چالش ها و مانع های پیشه رو عبور داده و لذت یک پرواز پر هیجان و با تعداد مراحل بالا را تجربه کنید بازی Help Me Fly را به شما پیشنهاد میکنیم. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Help Me Fly 1.04 بازی کمک در پرواز Help Me Fly 1.04 – اندروید

Hadi بازدید : 107 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

Gow های گرسنه یک بازی عالی در رابطه با یک سری موجود فضایی است که به جهان ما آمده اند و باید جلوی آن ها گرفته شود !در بازی Hungry Gows باید با لمس‌های به موقع، قتل عام راه بیاندازید و سعی کنید هر مرحله را با کمترین تعداد حرکات ممکن به پایان برسانید. آنها را بر روی چرخ‌های میخ‌دار بیاندازید، به دیوار بکوبید، و یا حتی به یکدیگر بزنید تا نابود شوند. هرکدام از موجودات به صورت منحصربه‌فرد با محیط تعامل دارد، به طوری که برای همه ۱۰۰ پازل راه حل‌های مختلفی را بوجود می‌آورد.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Hungry Gows v1.3 بازی پازل Hungry Gows v1.3 – اندروید

تعداد صفحات : 2

درباره ما
پیام مدیر وبلاگ به بازدید کنندگان بسیار محترم به وبلاگ خودتون خوش امدید اگر می خواهید از همه امکانات استفاده کنید عضو شوید با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 398
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 93
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 416
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,706
  • بازدید ماه : 6,330
  • بازدید سال : 46,214
  • بازدید کلی : 316,582