loading...
دانلود نود
Hadi بازدید : 230 جمعه 14 شهریور 1393 نظرات (0)

الپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۵۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۰۸۰×1920 آماده شده اند .

 

 

Hadi بازدید : 274 پنجشنبه 13 شهریور 1393 نظرات (0)

LINE برنامه ارتباطی جدید است که به شما اجازه می دهد تا به طور نا محدود تماس های صوتی و ارسال پیام رایگان داشته باشید.

در هر زمان و هر کجا که شما هستند، در 24 ساعت شبانه روز است!

LINE دارای بیش از 120 میلیون کاربر در سراسر جهان و در بیش از 230 کشور جهان مورد استفاده قرار می گیرد!

( در نسخه جدید تماس تصویری اضافه شده است. )

دانلود برنامه لاین ( line ) برای همه ی سیستم عامل ها و ویندوز
Hadi بازدید : 146 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

کهکشان تسخیر شده است ، به طوری که تا به اکنون این فاجعه پیش نیامده بود ! در بازی Galcon Fusion شما بایستی تمام تلاش خود را به کار برده و با ارسال swarms سیاره دشمنان را نابود کرده و آن ها را شکست دهید . با نابود کردن دشمنان جهان را از آن خود کنید !این بازی دارای محیط چند لمسی یک بازی عالی ست که می تواند در آن واحد با چند نفر بازی کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Galcon Fusion v1.0.16.1 بازی استراتژیکی فضایی Galcon Fusion v1.0.16.1 – اندروید

Hadi بازدید : 145 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

Hill Motor Racing یک بازی موتورسواری عالی برای آندروید است .در این بازی شما باید با قوانین فیزیک و نیوتون آشنا باشید ! شما در این بازی اتومبیل را در مسیر هموار و پر پیچ و خمی که در انتظارتان است سالم به مقصد برسانید و کوچکترین حرکت اضافی متناقض با علم فیزیک باعث واژگون شدن شما خواهد شد . شما همچنین می توانید هنگام بازی سکه های طلا را جمع آوری کنید تا بتوانید موتور خود را مجهز و به روز کنید یا موتورهای بهتر و جدیدتر بخرید.بعد از باختن در بازی شما می توانید امتیاز خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Hill Motor Racing v1.7 نرم افزار موتور سواری Hill Motor Racing v1.7 – اندروید

Hadi بازدید : 452 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (1)

با سلام به بازدید کنندگان بسیار محترم سایت

امروز با بهترین عکس ها و جدید ترین عکس های کریس رونالدو اومدم امید وارم خوشتون بیاد 

لینک دانلود رو هم میزارم اگه خوشتون اومد دانلودش کننین

عکس های 2014 کریستیانو رونالدو

عکس های 2014 کریستیانو رونالدو

Hadi بازدید : 327 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

Google Voice سرویسی کامل و جامع برای برقرای تماس ارزان و بین المللی با استفاده از سرویس گوگل است. این برنامه سرویسی کامل و جامع برای برقرای تماس ارزان و بین المللی با استفاده از سرویس گوگل می باشد. همچنین با استفاده از این برنامه کاربردی می توانید صداها را برای افراد ارسال کنید یا در صورت دلخواه پیام های متنی هم ارسال کنید. با این نرم افزار می توانید هنگام نبودن در منزل ، تلفن منزل خود را برروی اکانت گوگل وویس تنظیم کنید تا با کیفیت عالی به صحبت با دیگران بپردازید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Hadi بازدید : 128 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

نرم‌افزار Handy Note یک ابزار کامل برای نوت‌برداری است که می‌تواند جایگزین مناسبی برای اپلیکیشن Note پیشفرض موبایل شما باشد. در این نرم‌افزار شما می‌توانید با ابزارهای گوناگونی داده را ثبت کنید، تایپ، نوشتن، استفاده از سمبل‌ها، کشیدن اشکال هندسی و یا اضافه کردن عکس هرجایی از نوشته از قابلیت‌های اصلی این برنامه است. نوشته‌ها دارای تم‌های متفاوتی هستند و می‌توانید نوع کاغذ و شکل اصلی آن را انتخاب کنید. برنامه دارای بیش از ۲۰ نوع کاغذ و استیل جداگانه برای دسته‌بندی‌های متفاوت است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Hadi بازدید : 133 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

اگر می خواهید گوشی خود را به صورت کامل تمیز کنید ، باید سیستم را مجددا راه اندازی کنید . اما اگر می خواهید گزینه تمیز کردن سریع را انتخاب کنید ، نیازی به این کار نیست . Root Cleaner یکی دیگر از بهترین و قدرتمندترین ترین اپلیکیشن های بهینه سازی اسمارت فون ها و تبلت های اندرویدی می باشد . این نرم افزار با استفاده از خالی کردن حافظه رم و بستن برنامه هایی که شما از آنها استفاده نمی کنید می تواند سرعت عمل دستگاه اندرویدی شما را افزایش دهد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Hadi بازدید : 113 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

نرم‌افزار LockerPro Lockscreen صفحه موبایل شما در حالت قفل را به شکلی ساده و کاربردی تغییر می‌دهد. در این لاک اسکرین Notificationهای ارسال شده روی گوشی مثل تماسهای رد شده یا پیام‌های رسیده روی صفحه‌ی قفل به‌صورت لیست به شما نمایش داده می‌شود و برای دیدن آن‌ها نیازی نیست گوشی خود را از حالت قفل خارج کنید. این لاک اسکرین همچنین ابزارهایی برای دسترسی سریع به قسمت‌های گوناگون موبایل برایتان فراهم می‌کندی، با کشیدن دست به سمت راست بر روی ساعت، می‌توانید به گزینه‌های میان‌بر دسترسی پیدا کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

Hadi بازدید : 121 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار از اندروید مارکت یکی از مشکلات بزرگی است که با تحریم گوگل برای ایرانیان به وجود آمده است.نرم افزار Apk Downloader این امکان را به شما می دهد تا به آسانی و در سریع ترین زمان ممکن اپلیکیشن های موجود در فروشگاه گوگل پلی را با پسوند APK دانلود نمایید . با این نرم افزار میتوانید عین آب خوردن آندروید مارکت رو دور بزنید و نرم افزار های مورد نیاز خود را دانلود کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Hadi بازدید : 122 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

اگر از علاقمندان به موسیقی می باشید باید بدانید که این برنامه یکی از کاملترین بانک های موسیقی می باشد. با Google Play Music می توانید در هر لحظه به موسیقی خود با کیفیت بالا گوش دهید و نهایت لذت را ببرید! این برنامه دیگر نگران اشغال شدن حافظه گوشی خود توسط آهنگ های خود نباشید، در هرکجا که باشید می توانید به صورت آنلاین آهنگ های مورد نظرتان را گوشی دهید. همچنین این برنامه یک پلیر با کیفیت و عالی برای پخش موزیک ها درون گوشی است. از امکانات دیگر این برنامه می توان به امکان جستجو سریع، ذخیره آهنگ از روی PC و ایجاد یک کتابخانه شخصی موسیقی اشاره نمود. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Hadi بازدید : 351 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)

Monsterthon یک بازی پرهیجان با هدفی ساده می باشد. در این بازی ۳۰ مرحله مختلف با طراحی های جذاب پیش روی شما قرار دارد و شما برای بدست آوردن عنوان رئیس هیولاها و کسب بیشترین امتیاز، باید هر چیزی که در راهتان قراردارد نابود کنید. از تمام توانایی های خود برای تخریب شهر استفاده نمایید . لازم به ذکر است که اگر می خواهید که به عنوان پادشاه هیولاها باشید ، باید تمام تلاش خود را به کار برده و امتیازات متعددی را کسب کنید . در این ورژن پول بینهایت است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۳.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

Hadi بازدید : 119 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)

اگر شما نیز از طرفداران نرم افزار فوق العاده ی Evernote هستیدپس به شما توصیه می کنیم نرم افزار EverClip 2 را دانلود کنید .EverClip بهترین و آسان ترین راه برای کپی کردن صفحات وب به عنوان یک یادداشت می باشد . دیگر نیاز نیست نگران گم شدن صفحه سیو شده وبسایت ها باشید ، بلکه تنها کافی است اپلیکیشن را دریافت نموده و سپس مطالب سایت را به آن انتقال دهید .این برنامه تمامی تصاویر ، محتوا و متن های وبسایت را جمع آوری نموده و آن را به صورت کاملا منظم در قالب یک یادداشت به شما تحویل می دهد . برای اجرای این نرم افزار به iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

Hadi بازدید : 308 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)

Call of warships: World duty Battleship بازی در سبک جنگی هست که از گرافیک خوبی نیز برخوردار می باشد. به قرن بیستم ، جایی که کشتی ها و ناوگان های دشمن حضور دارند بازگردید ! فرماندهی نیروهای خود را بر عهده گرفته و کشتی های حریف را از بین ببرید . ناوگان های نظامی خود را آماده جنگ نموده و ناوگان های دشمن را برای همیشه نابود کنید . ماموریت هایی که در این بازی برر عهده شما است, نابودی و پاکسازی منطقه دریایی شما است و باید علاوه بر مبارزه با دشمنان با دریا خشن نیز مبارزه کنید و کنترل جنگ را به دست گیرید و از گرافیک واقع گرایانه و منحصر به فرد بازی نیز لذت ببرید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Hadi بازدید : 123 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

الکس مورفی یک شوهر موفق و یک پدر دلسوز می باشد. در سال ۲۰۲۸ در دیترویت در حین انجام وظیفه الکس مورفی به شدت زخمی می شود. شرکت OmniCorp قصد دارد پروژه را به اسم پروژه پلیس آهنی عملی کند. حال شما هم بخشی از این پروژه می باشید. RoboCop یک بازی فوق العاده زیبا با گرافیک اچ دی در سبک بازی اکشن محصول استودیوی بازی سازی Glu می باشد که بر اساس فیلمی با همین نام طراحی و منتشر گردیده است و با کلاهبرداران، دشمنان و خلافکاران مبارزه نمایید و قانون را در سطح شهر به اجرا در آورید. شما قابلیت های زیادی در هنگام بازی با ROBOCOP دارید. امکان ارتقا اسلحه ها، فناوری ها و لباس های محافظ در این بازی در اختیار شما قرار می گیرد، اما قبل از آن باید امتیازات خود را افزایش داده باشید. برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

تعداد صفحات : 27

درباره ما
پیام مدیر وبلاگ به بازدید کنندگان بسیار محترم به وبلاگ خودتون خوش امدید اگر می خواهید از همه امکانات استفاده کنید عضو شوید با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 398
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 93
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 410
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,700
  • بازدید ماه : 6,324
  • بازدید سال : 46,208
  • بازدید کلی : 316,576