loading...
دانلود نود
Hadi بازدید : 116 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار های مختلفی برای ایجاد کتاب های الکترونیکی وجود دارند که نرم افزار Anthemion Software Jutoh یکی از برترین نرم افزار ها در زمینه ایبوک سازی است. با این نرم افزار ساخت کتاب الکترونیکی شما می توانید کتاب های الکترونیکی خود را طراحی و با هر فرمت دلخواه از آنها خروجی بگیرید و منتشر سازید. این برنامه کاربردی به شما این امکان را می دهد تا علاوه بر متن از فایل های گرافیکی همچون عکس ها نیز در کتاب های خود نیز استفاده کنید.برنامه ساخت کتاب الکترونیکی Anthemion Software Jutoh دارای یک بانک گرافیکی جامع و بسیار زیبا از طرح جلد ها می باشد و به شما این امکان را خواهد داد تا جلد کتاب های خود را به صورت خصوصی سازی شده درآورید و طراحی و ارایه دهید.

 

Hadi بازدید : 121 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

Bitwig Studio این نرم افزار جدید و قدرتمند که خود را رقیبی برای نرم افزارهای اف ال استودیو و کیوبیس میداند با شعار آینده ی آهنگ سازی شما اینجاست وارد رقابت با دیگر نرم افزارهای ساخت و تنظیم موزیک شده است و بنا به گفته توسعه دهندگان آن قادر است تا به سرعت به هر ایده ای که در ذهن شماست جامه عمل بپوشاند. عملیات ضبط و تنظیم صدا در این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که به طور کلی در یک جریان کاری قادر به انجام آن خواهید بود.

 

Hadi بازدید : 125 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

Nuclear Coffee Recover Keys نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا شماره سریال های نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم را کشف نموده و آن ها را برای استفاده در موارد مورد نیاز ذخیره نمایند. این نرم افزار با استفاده از روش های مختلف قابلیت استخراج شماره سریال های ثبت برنامه ها را دارد و این توانایی را دارد تا سریال بیش از ۵۰۰ نرم افزار مختلف را استخراج کند. این نرم افزار محصولی از Nuclear Coffee می باشد.

 

Hadi بازدید : 127 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

آیا شما یک ماجراجوی واقعی هستید؟ پس به هیچ وجه این بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز را از دست ندهید! شما باید به جمع آوری آثار باستانی بپردازید و ماموریت هایی که به شما داده می شود را در کم ترین زمان ممکن آن را به پایان برسانید. پس از اتمام هر مرحله می توانید برای امنیت خود وسایلی که برای محافظت نیاز دارید خریداری کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Hadi بازدید : 320 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار BurnAware FREE 7.0 محصول کمپانی BurnAware Technologies، برنامه ای فوق العاده زیبا و ساده با ابزارهایی که نیاز کاربران را شناخته و در آن گنجانده است ، با استفاده از این برنامه شما میتوانید به راحتی آلبوم آهنگ و سی دی MP3 خود را بسازید، همچنین ایجاد DVD و فیلم های دی وی دی، فایل های ISO و تصاویر Cue، پاک کردن و یا فرمت دیسک های با قابلیت دوباره نویسی و کپی CD یا DVD به فایل ایمیج ISO از قابلیت های این نرم افزار میباشد. امکان رایت به طور همزمان در چندین درایور را دارد و می تواند به آسانی دیسک شما را Bootable رایت نماید. قابلیت Erase ، رایت Image ، قابلیت ساخت Audio & Jukebox Disk و امکانات متعدد دیگری را نیز در بر دارد.

 

Hadi بازدید : 135 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

اگر به دنبال جامع ترین و کامل ترین نرم افزار قرآن کریم برای اندروید فون خود هستید ما اپلیکیشن بی نظیر iQuran را به شما پیشنهاد می دهیم .این نرم افزار ۱۱۴ سوره ی قرآن را شامل می شود و در صورتی که مایلید قرآن را همراه با صوت گوش دهید ، همچنین این نرم افزار قرآنی با ترجمه و تفسیر قرآن به بیش از ۳۰ زبان همچون: فارسی (آیت‌الله‌العظمی ناصر مکارم شیرازی)، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اندونزیایی، اسپانیایی، ترکی، روسی، بوسنیایی، اردو، ایتالیایی، هلندی، آلبانیایی، رومانیایی، ژاپنی، بنگلادشی، آذربایجان، چینی، بلغاری، هندی، کره ای، چک، سوئدی، تایلندی، لهستانی، پرتغالی و نروژی یکی از بهترین کتاب های دیجیتال قرآن به حساب می آید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Hadi بازدید : 347 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

شهر باشکوه ما توسط هیولاهای وحشتناک و جانوران وحشی غارت شده است . اکنون شما تنها کسی هستید که می توانید این موجودات وحشی را از بین برده و آرامش را مجددا به شهر بازگردانید . Adventure Town یک بازی در سبک مدیریتی دهکده برای سیستم عامل اندروید است. خود را برای یک جنگ تمام عیار بین خیر و شر آماده کنید. گرافیک بازی به صورت انیمیشنی است و شخصیت های بازی به صورت بامزه ای و طنز آمیزی طراحی شده اند. همچنین محیط های تاریکی مثل مکان های حاوی آب مذاب بخوبی طراحی شده اند. توجه داشته باشید که در طول مراحل امتیازات متعددی به شما داده می شود . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Hadi بازدید : 115 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار SkySafari یک نرم افزار جامع نجومی است که اطلاعات ۱.۵ میلیون ستاره از راهتمای هابل، ۷۴۰۰۰ هزار کهاکشان و بیش از ۵۵۰۰۰۰ اطلاعات از منظومه های شمسی را دارد که می توانید به صورت زنده و واقعی با یک تلسکوپ واقعی به مشاهده ی آسمان بپردازید و با امکانات بزرگنمایی به صورت دقیق اجرام آسمانی را مورد بررسی قرار دهید. ه وسیله این نرم افزار شما می توانید یک تلسکوپ پیش رفته در گوشی خود داشته باشید به این صورت که هر قسمت از آسمان را بخواهید می توانید زوم کنید و همچنین با کلیک کردن بر روی اجرام آسمانی اطلاعات کامل از مشخصات ارام آسمانی را داشته باشید. شما به وسیله این نرم افزار می توانید آسمان صد سال گذشته تا صد سال آینده را داشته باشید و همچنین جدیدترین تصاویری که توسط تلسکوپ هابل از اجرام آسمانی گرفته شده است را در گوشی خود داشته باشید. برای اجرای این بازی به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

Hadi بازدید : 118 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

ES-Computing EditPlus نرم افزاری رایگان برای ویراش فایل های متنی و انواع فایل های کد اصلی (Source Code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای ++Notepad ویندوز است. توسط این نرم افزار کاربر میتواند انواع فایل های زبان های برنامه نویسی نظیر , C++, Java, C#, XML, HTML, PHP, Javascript, RC resource file, makefile, ASCII art file (extension .nfo, doxygen, ini file, batch file, ASP, VB/VBS source files, SQL, Objective-C, CSS, Pascal, Perl, Python and Lua را مشاهده و ویرایش نماید و نرم افزار با پشتیبانی از زبان و syntax این زبان های نامبرده شده به راحتی میتواند به جدا ساختن جملات و نمایش بخش های مختلف دستورات با رنگ های مختلف اقدام کند. قابلیت باز نمودن چندین فایل به صورت همزمان درون یک پنجره یا tab-browsering نیز از امکانات مهم نرم افزار محسوب می شود.. امکانات این برنامه عبارت از مشخص نمودن Syntax ها ، تفکیک و قالب بندی کدها ، تکمیل خودکار کدها ، ویرایش همزمان چند فایل ، Drag & Drop متون ، قابلیت جستجوی کامل و … می باشد. همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماکروها را نیز دارا می باشد. قابلیت جالب دیگر نرم افزار امکان پرینت گرفتن از صفحات کد زبان های برنامه نویسی به همان صورت مشخص بودن بخش های مختلف کد با رنگ های مختلف می باشد که کمتر نرم افزار دارای این قابلیت می باشد.

 

EditPlus.Cover ویرایش فایل HTML با ES Computing EditPlus 3.70.665

Hadi بازدید : 122 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

IM-Magic Partition Resizer نرم افزاری بسیار کاربردی و مهم برای تغییر حجم پارتیشن ها می باشد. همانطور که می دانید پارتیشن بندی هارد دیسک به صورت معمول نیازمند فرمت ساختن کل یا بخشی از هارد دیسک و تغییر ویندوز و در نتیجه از دست رفتن اطلاعات خواهد شد ولی نرم افزارهایی وجود دارد که میتواند بدون فرمت هارد دیسک و تغییر ویندوز این فرایند را به صورت امن و بدون از دست رفتن اطلاعات برایتان انجام دهند. IM-Magic Partition Resizer نرم افزاری رایگان و قدرتمند و امن در این زمینه است که میتواند حجم پارتیشن های هارد دیسک را برای کاربر تغییر دهد. قابلیت Shrink و Extend یعنی کار میتواند با کاهش حجم یک یا چند پارتیشن و ایجاد فضای خالی ، فضای به وجود آمده را به پارتیشن دیگری اختصاص دهد و اینگونه حجم پارتیشن ها را تغییر دهد. این فرایند بسیار ساده است و با گرفتن حجم از پارتیشنی که دارای فضای خالی زیادی است و اختصاص آن به پارتیشن کم حجم میتوانید نسبت به مدیریت پارتیشن ها اقدام نمایید. برای ایجاد تغییرات پس از انجام فرایندها کافی است صبور باشید و با ریستارت ویندوز تغییرات را مشاهده کنید.

 

Partition.Resizer.Cover تغییر اندازه پارتیشن ها با IM Magic Partition Resizer 2.1.0

Hadi بازدید : 120 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی Le Tour De France ساخته شده توسط کمپانی Cyanide و عرضه شده بوسیله کمپانی Focus Home Interactive می باشد. این یک بازی شبیه سازی دوچرخه سواری می باشد که هر ساله نسخه ی جدیدی از آن عرضه می شود. هر ساله تغییرات و بهبودهای جدیدی در این بازی اضافه می شود تا صدها هزار گیمر طرفدار این سبک از بازی را از خود راضی نگه دارد. این بازی از سال ۲۰۱۱ به بعد برای کنسول ها نیز عرضه شد. تفاوت عمده ای که در نسخه ی کامپیوتر و کنسول وجود دارد این است که در کامپیوتر شما تنها قابلیت رهبری و مدیریت دوچرخه سواران را دارید در حالی که در نسخه ی کنسول آن می توانید خود یکی از دوچرخه سواران باشید. همراه با حرفه ای ترین های جهان پا بزنید و در رقابتی حرفه ای خود را بیازمایید!

Le Tour De France 2014 XBOX360-COMPLEX

 

Le.Tour.de.France.2014.Xbox360.Cover.Small دانلود بازي Le Tour de France براي XBOX 360

Hadi بازدید : 118 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

Transformers Rise of The Dark Spark نسخه جدید از سری بازی های Transformers می باشد. داستان این بازی درباره ۲ ربات Cybertron و Megatron بوده و به دو گروه Autobots و Decepticons تقسیم می شود که می توانید به گروه دلخواه خود ملحق شوید. از ویژگی های این مثبت این نسخه، اضافه شدن ۴۰ شخصیت جدید می باشد. شما همچنین می توانید به صورت چند نفره بازی کنید. هم اکنون این بازی برای دو کنسول PS3 و XBOX360 آماده شده است.

Transformers Rise of the Dark Spark XBOX360 – COMPLEX

 

Transformers.Rise.of.the.Dark.Spark.xbox360.Cover.Small دانلود بازي Transformers Rise of the Dark Spark براي XBOX360

Hadi بازدید : 118 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

نسخه ی سوم این سری سعی دارد از کلیشه های معمول فاصله بگیرد و برای تحقق این نکته سازندگان دست به یک ریسک بزرگ زده اند و لوکیشن اصلی بازی را از خیابان ها و ساختمان های ویران اروپا به صحرای گرم و سوزان آفریقا تغییر داده اند. بازی در بازه ی زمانی سال ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۳ میلادی جریان دارد، جایی که شعله های آتش این جنگ ویران کننده به آفریقا نیز رسیده است و این قاره را نیز در کام آتش خود فرو برده است. بازیباز در نقش یک تک تیرانداز قرار می گیرد که عضوی از نیروهای متفقین می باشد. دلیل انتخاب تک تیراندازی از نیرو های متفقین این بوده است که اولا تک تیرانداز ها در نیروهای متفقین نقش بسیار مهمی ایفا می کردند و در بسیاری از  ماموریت ها نقش کلیدیی دارا بودند و از سوی دیگر شمال آفریقا تحت نفوذ نازی ها می باشد و ساده ترین راه برای ورود به مناطق آن ها از طریق  استتار و مخفی کاری است که این کار تنها از سوی یک تک تیرانداز قابل انجام می باشد. شخصیت اصلی بازی فردی به نام Karl Fairburne می باشد که از تک تیراندازن زبده ی نیروی OSS به شمار می آید. محیط بازی با توجه به فضای آفریقا طراحی شده است و با توجه به اینکه مناطق شمالی قاره ی آفریقا دارای رشته کوه هایی می باشند در بازی نیز شاهد تپه ها و کوه های بلندی هستیم که فضای مناسبی برای یک تک تیرانداز است.

Sniper Elite III XBOX360-COMPLEX

 

Sniper Elite iii xbox360 cover small دانلود بازی Sniper Elite III برای XBOX360

Hadi بازدید : 121 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

این نسخه از بازی شامل ۵ کاراکتر و ۶ محیط مبارزه جدید است. نسخه فیزیکی بازی شامل تمامی بسته های الحاقی و کاراکترها و مواردی است که از ابتدای Street Fighter IV تاکنون برای این سری عرضه شده است و صاحبان نسخه های قبلی می توانند موارد اضافه شده در این نسخه را بصورت دیجیتالی خریداری کنند. Rolento ،Elena ،Poison و Hugo از نسخه های قدیمی این سری بازگشته اند و شاهد حضور شخصیت جدیدی به نام Decapre نیز هستیم. در این نسخه قدرت و ویژگی های کاراکترها از نو متعادل شده تا شاهد بالانس ترین نسخه Street Fighter باشیم. بازیکنان این بار می توانند دو Ultra Combo را بطور همزمان، در ازای کاهش قدرت آنها انتخاب کنند. توانایی دیرتر بلند شدن از زمین و Red Focus Attack که امکان جذب چند ضربه را می دهد، از قابلیت های جدید این نسخه هستند. Team Battle Mode پیشرفته به بازیکنان این امکان می دهد که در سه راند پشت سرهم با یک نوار سلامتی مبارزه کنند و در بخش تمرینی آنلاین امکان تمرین با دوستان و بازیکنان دیگر وجود دارد.

Ultra Street Fighter IV XBOX360-iMARS

 

Ultra Street Fighter IV xbox360 cover small دانلود بازی Ultra Street Fighter IV برای XBOX360

Hadi بازدید : 456 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

Scooby Doo Frankencreepy (2014) 720p WEB-DL Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

Scooby Doo Frankencreepy دانلود انیمیشن Scooby Doo Frankencreepy 2014

نام مستند : Scooby Doo Frankencreepy

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۷۳ دقیقه

حجم : ۵۵۰ مگابایت

کیفیت : WEBRip 720p

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : اسکووبی دوو با یک کارتون و داستان جدید بازگشته است . Velma در می یابد که از عموی خود یعنی Dr. Von Dinkenstein یک قلعه ی مرموز و ترسناک در ترانسیلوانیا به ارث برده است . دوستانش او را متقاعد می کنند که به این قلعه بروند ولی درست هنگام ورود ، یک ماشین مرموز به آن ها اخطار می دهد و این شروع ماجراجویی آن ها در این قلعه است تا بفهمند این کارها مربوط به اشباح می باشد و یا کسی دلیل این اتفاثات است …

تعداد صفحات : 27

درباره ما
پیام مدیر وبلاگ به بازدید کنندگان بسیار محترم به وبلاگ خودتون خوش امدید اگر می خواهید از همه امکانات استفاده کنید عضو شوید با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 398
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 93
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 369
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,659
  • بازدید ماه : 6,283
  • بازدید سال : 46,167
  • بازدید کلی : 316,535